Körkort

Den 20 mars 2009 kan vara en av de bästa dagarna jag har varit med om, både en av de bästa och en av de mest omtumlade. Jag har nämligen klarat mitt körkort! Äntligen faktiskt... Eftersom det var andra gången jag hade en uppkörning visst jag dels hur det skulle gå till, men samtidigt är det ok att misslyckas en gång, men att göra det två gånger känns tungt. Men jag sov bra i natt, vilket jag inte gjorde förra gången, jag fick även lite sovmorgon och ordentligt med frukost! Jag kände mig lugn och harmonisk, vilket självklart ändrades när det väl var dags...

Därför vill jag passa på att ge beröm till uppköraren som klarade av att hantera lilla nervös och hysteriska Hanna. Men hon fixade det perfekt och vi förde ett väldigt trevligt litet samtal och skrattade till lite då och då, bara tanken på reaktionen det skulle bli om jag krockade med Bo-Anders 5 dagar gamla bil är skrattretande. Men trots några små missöden gick det vägen och när hon berättade att det var självklart att hon skulle godkänna mig bröt jag ihop totalt, varken Bo-Anders eller Mamma trodde att jag hade klarat det eftersom det inte såg ut som det, ledsna tårar och glada tårar ser ju likadana ut. Ja, jag erkänner att jag grät, både efter och före faktiskt, mitt psyke är nog inte vad det borde vara, haha.

//En väldigt glad Hanna

Kommentarer
Postat av: fröken Läckerbit

WAAAHAHHHHAAA!! VAD HÄNDER MED VÄRLDEN!? HIGH CHAPARALL HERE WE COME! :D:D

2009-03-20 @ 16:13:14
URL: http://internskamt.blogg.se/
Postat av: Snyggast i världen (nästan)

GRATTIS ! :D Jag och Sofie längtar sönder nu! ;P

2009-03-20 @ 18:40:52
URL: http://llouisebarrett.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRAAAAAAATTTIS! :D

Så sjukt härligt:D

2009-03-22 @ 14:59:53
URL: http://emeliekurtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0