Typiskt mig

Har ni någongång gått in i en affär och det första man fäster blicken är något som du är tvungen att köpa? Jag var med om en sådan händelse i fredags. Jag hade lite dötid i den stora staden Laholm och går in på bokhandeln där jag fann en bok som fullkomligt skrek "Hanna, köp mig, ta med mig hem, läs mig..." Självklart gjorde jag detta, jag är så lättlurad att jag låter en bok på rea lura mig att köpa den, har det gått för lång då?

Men det var inte priset som övertalade mig, titlen spelade även den stor roll. Den skrek HANNA. Därför gick jag ut ur bokhandeln 40kr fattigare och med boken "Konsten att strula" i väskan.


Kommentarer
Postat av: Snyggast i världen (nästan)

JAG VILL LÄSA DEN ! ;D

2009-03-08 @ 21:51:18
URL: http://llouisebarrett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0