Inga smarta tankar

Vill bara informera att jag tänker många smarta tankar, sånna tankar som jag kommer på att jag vill skriva om här när jag sitter vid datorn nästa gång. Nu när jag sitter här och inte ödslar allt för mycket energi minns jag ingen av dessa tankar. 

Därför slog det mig att jag kan betätta lite om vad jag har haft för mig på sistone, skulle tex kunna berätta om sista dagen på första praktikplatsen, hur det känns att jag ska till en ny praktik med nya människor i morgon, Sm-kvalet igår som inte alls gick som vi hade tänkt. Men det är inget jag vill prata om, specielt inte kvalet...

Sen tänkte jag att jag skulle kunna klaga lite på att jag är trött och känner mig som typ 70år i kroppen. Eller att jag börjar bli sjukt förkyld. Men nu när jag nämnt det på ett sånt här smart sätt tänker jag inte dra upp det mer, då låter det som jag tycker synd om mig själv, vilket jag i och för sig gör men det behöver inte ni veta!

Efter det började jag fundera på om jag ska skriva om vad jag åt till frukost, eller varför inte till middag? Sen tänkte jag lagt ut en bild på dagens outfit, men precis innan jag skulle ta kortet kom jag på att jag springer runt i tights, en alldeles för kort skjorta, glasögon och rufsigt hår (ser ut som knullrufs men det är det inte, har bara "glömt" att titta mig i speglen)j

Men ingen av de här idéerna föll mig i smaken...

//H


Kommentarer
Postat av: Fröken Läckerbit

Känns bra att veta att du lever iaf. :)

2009-03-16 @ 09:03:52
URL: http://internskamt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0