Nu klagar hon igen...

Vill passa på att kommentera "Fröken Läckerbits" kommentar till mitt förra inlägg, jag lever inte alls... Jag är halvt döende och håller på att snyta ut hjärnan (Jag överdriver inte, det låter värre än vanligt). Därför är det tur att jag inte är i Båstad utan i Våxtorp, med tanke på hur mycket Ida och Fanny gillar ljudet av när jag snyter ut snor ur näsan. 

Tyvärr har jag inte tid att ligga hemma och vara sjuk och övertyga min ännu sjukare bror att det är mest synd om mig. Det känns inte allt för bra att börja en praktik med att vara sjuk andra dagen, därför tänker jag ställa klockan på halv sju! Sen ska jag ju faktiskt på ett möte i morgon, smaka på det, det smakar moget, på samma sätt som mogna hallon smakar om man äter mogna hallon.

Nu när jag både har klagat och berättat om mina planer för dagen i morgon är det ju lika bra att passa på att vara så där äckligt självgod, jag har ju trots allt fått en del positiva kommentarer om mitt leende nu på sista tiden, det kan ju inte vara en slump... Eller vad tror ni Ellen och Jessica?

Ni ska veta att jag precis raderade ett stycke som jag själv upplevde som en aning överdrivet, jag kan ju säga så mycket som att vacker ung kvinna, smart, begåvad och charmig fanns med i samma mening, mer behöver jag väl knappast tillägga?

Nu tänkte jag krypa ner till katten Elsa som redan lagt sig till rätta med sina blöta tassar och jordiga tassavtryck i min säng, tänker inte ens märka ut det på min personliga skala över mysighet....

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0