GOD JUL!

Vad har hänt med julkänslan? Vakande i morse och fick fundera ett tag innan jag kom ihåg att det var julafton! Men nu börjar de ordna upp sig! Jag menar vem får inte julkänslor när tomten varit och lagt paket under granen? Och för alla nyfikna hade tomten läst min önskelista och gav mig Kvarteret Skatan säsong 1! Jag är överlycklig och vill passa på att bjuda in alla som är sugna på Kvarteret Skatan maraton någon gång i januari, första parkett är reserverad till Sofie! Vi kommer att titta igenom alla tre säsonger, skratta och jag lovar att bjuda på så mycket kaffe ni orkar dricka! Som ni förstår är jag redan ganska nöjd med årets paket, under granen låg förutom Kvarteret Skatan ett par pjäxor och ett par ulliga tomtesockar! Pjäxorna passade perfekt och var t.o.m. formade efter mina fötter, tomten är en händig man han! Hoppas dock på att där kommer några fler paket i kväll!

Men julafton betyder ju inte bara glädje, utan också farväl. Julafton betyder sista avsnittet av julkalendern...snyft... Jag har  verkligen älskat årets kalender<3 humor rakt igenom! Jag och en annan julkalenderälskare kom fram till att man kan kolla på alla 24 avsnitten om och om igen, så jag är inte allt för ledsen. För det spelar ingen roll vad humorbefriade människor säger och tycker om Skägget i brevlådan, den är genialisk, så är det bara! Jag har precis tittat på det sista avsnittet, och slutet gott allting gott! Tomten fick ihop alla julklappar och herr Stigssom fick följa med och dela ut klapparna! Och Klas och Renée gav Lage ett par mörkblå paljettbyxor! Lite coolare än 500kg smör!

Men nu har jag inte tid att blogga mer, jag ska ringa Tyskland och skriva viktiga papper! God jul på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0