Tjejen som börjar på S och slutar på OFIE...

Det finns personer som har gloria och ett sött och leende på läpparna, Sofie är en sådan person. Eller alla tror att hon är det, men jag, Hanna "Miss Secret Agent" Johansson har avslöjat henne. Sofie är en sådan person som försöker dölja sina röda horn under en ring av guld. Men ibland glömmer hon bort att tänka på skyddet, hon avslöjar sig själv. Som när det kom fram att hon "glömde" att lämna tillbaka dryck som någon hade glömt hemma hos Sofie i skogen bland alla träden utanför Båstad. Att sedan Sofie "råkade" dricka upp drycken gjorde ju inte att spetsiga saker stannade i växten på hennes huvud. Men det var ju egentligen inte så farligt, personen i fråga förtjänade inte drycken.

Sen går det ju inte att förneka att Sofie är en väldans trevlig prick, skrattar man inte med henne kan man alltid skratta åt henne. Det är faktist väldigt svårt att  inte skratta åt henne, jag menar en person som kan citera halva youtube är ganska underhållande. För er som inte är övertygade på Sofies youtube talang kan ju testa att nämna Christoffer Appelqvists namn för Sofie utan att hon börjar dra alla repliker han någonsin sagt, i exakt rätt ordning. Testa detta och jag lovar att ni inte har några tvivel kvar, i alla fall inga tvivel på vad Sofie ägnar sig åt på sin fritid.

Nu när jag ändå håller på att räkna upp en massa positiva saker om den tjejen kan jag ju inte låta bli att nämna hennes fantastiska konstnärstalang. Det är det faktist inte så många som vet, men Sofie ritar och målar som en gud, jag menar hon är ju inte personen som skryter om det direkt. Jag sätter massor av pengar på att hon kommer att gå långt i framtiden, hon har ett väldigt unikt sätt att skapa på.

Så tillsist vill jag bara säga förlåt till dig Sofie (du kan vara lugn, jag har inte satt mig på någons bebis, svarvat av en elevs tumme eller legat med en kollegas fru). Jag vill säga förlåt för att jag avslöjat din hemlighet om dina röda horn för alla mina miljontals läsare. Men jag hoppas att du är nöjd med detta blogginlägg och att du inte är arg på mig, för även om  du inte är en lam fucking häst så tycker jag om dig!

(Till alla er som undrar så kom Sofie själv med den strålande idén att skriva ett blogginlägg om just Sofie, en ganska bra idé faktist!)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag måste säga att du har lyckats beskriva min personlighet rätt så bra ;) Jag är nöjd :P

2008-12-06 @ 02:09:56
Postat av: Louise

Sofie är den coolaste, alla kategorier ! och din blogg hanna , kan nog vinna priser den också ! ;P

2008-12-06 @ 18:58:20
Postat av: fanny

jag undrar om den hära Sofie sitter och skrattar när hon sitter där själv och kolla youtube.klipp !?

2008-12-07 @ 20:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0