hjälp

har kommit på en hemsk verklighet, jag har bara skrivit några få blogginlägg och ändå handlar medparten av dem om barn. funderar skarp på om det är ett tecken på att den delen av mänskligheten som kallas barn håller på att ta över min hjärna och förgöra mig. lite smått rädd faktist.

men just nu består mitt liv av just barn, praktiserar på lågstadiet, var med 10-11 åringar idag i vinberg på volleybollturnering, majken 2år är hemma hos oss just nu och är arg på kajsa för att majken inte får hälla ut alla olika delar ur alla olika spel vi äger (väldigt många) och sedan kasta runt alla delar och blanda dem med varandra. dessutom så erkänner jag att jag ibland kan vara barnsligt omogen. så det är kanske inte så konstigt att mitt liv kretsar kring barn trots allt, jag var lite rädd för att anledningen var några konstig moderskänslor som växte inom mig, känner mig lättad!

nu hinner jag inte skriva mer, jag måste gå och medla mellan majken 2 och kajsa 15. två bestämda blonda flickor som båda vill hålla i dockan lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0