Varför?

Tråkig dag, trött, fett hår och det regnar lite. Om man skulle ta och skaffa sig en blogg kanske? Ungefär så gick tankarna till i min inte allt för utarbetade hjärna för några minuter sen, och det här är resultatet.

Eftersom jag upplever att jag känner mig själv ganska bra efter 17år och 10månader vet jag att jag antagligen snart kommer att tröttna på den här bloggen, på samma sätt som jag kommer att tröttna på joggingforumet jag precis registrerade mig på, antagligen kommer jag knappt hinna börja jogga innan jag tröttnar, om jag ens kommer så långt att jag funderar på att snöra på min skorna och gå ut och springa en runda, högst osannolikt faktist. Som tur var är medlemsskapet gratis och gratis är bra!

Jag hoppas dock att mitt intresse för att blogga är lite mer entusiastiskt än vad mitt joggande är (vilket jag tror). Grundidén till bloggen är att jag ska få uttrycka mina smarta tankar (där av namnet). Tro det eller ej men ibland tänker jag smart, inte så ofta kanske med det händer och nu kan jag skriva ner det så att jag inte glömmer det direkt igen!

Bloggen är främst till för att jag ska få ur mig ord och tankar om där inte är någon i närheten som frivilligt eller ofrivilligt tvingas lyssna på mig. Om det finns någon som orkar läsa ser jag det som ett stort +.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0