Byta skola

Jag ska byta skola, tänkte att det är bäst att berätta det här så att alla ser det. Min nya skola heter Centralskolan. Anledningen till att jag ska byta är för att jag vill bli bästa kompis med Filippa och Monika, sen vill jag ha Andreas som lärare. Jag tror att det hade varit bra för mitt lärande och för mig som person. 

Jag vill lära mig alla viktiga saker som att mjölk är ett grundämne och vad fusion är. Sen vill jag lära mig allt om vad kärlek. Sen händer det så mycket mer på den skolan, på Apelryd är det ju knappast några som har sex i matsalskön. Jag har precis fått reda på att Sofie har bestämt sig för att byta skola med mig, jag är lite tveksam till om hon får det,  Jag vill ha Daniel Kivak för mig själv, man vet ju aldrig med Sofie....


//H

Kommentarer
Postat av: kurtan

hahahaha! jag trooor på dig gullet;)

2009-04-30 @ 18:14:59
URL: http://emeliekurtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0