Hannas nya hobby

Har haft en väldans trevlig dag med Ellen i Halmstad! Jag och bimbo Ellen kollade på saker och åt donken mat på en bänk i solen. Sen måste jag berätta att jag älskar Lagerhouse! Mitt framtida boende kommer inredas med saker från  enbart den butiken. Det är även en butik som har möjlighet att bidra till min samling på badankor som jag kommit på att jag har! Massa badankor överallt! Kan bero att att där var ankvecka men det gör ju det ju inte mindre coolt, snarare tvärtom.... 

Om Ida eller Fanny läser detta så kan jag ju passa på att berätta att ankorna på badkarskanten har fått en ny vän, en superhjälta anka!

Sen kunde jag inte motstå att köpa en badmössa föreställande en muffins med rosa glasyr, den är mitt nya favorit plagg. Vet inte riktigt när jag ska använda den, men söt som socker är den! Syster Kajsa tycker dock att jag ser töntig och omogen ut i den, jag förstår verkligen inte varför...

Problemet är att att jag aldrig badar, antingen får jag börja med det, eller så får jag sluta köpa saker till badet. Jag röstar för att det blir alternativ 1! Men vem säger att man inte får ta med sig badankorna till stranden? Sen skulle ju badmössan passa väldigt bra till en bikini. Frågan är ju vem som vill åka till stranden med mig i sommar, eller frågan är kanske vem som INTE vill åka till stranden med mig.

//H


Kommentarer
Postat av: Fröken Läckerbit

Jag vill INGET annat än att åka med dig till stranden i sommar!

2009-04-07 @ 18:09:40
URL: http://www.internskämt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0