Den blå boken

Jag hittade när jag städade i en låda den blå boken! Den användes precis som den här bloggen, för att skriva av mig i (dock skilljer sig inläggen en del). Det roliga är att jag skrivit datum på alla inlägg och det första är från den 6/1-06, alltså min 15 års dag! Jag antar att det var den dagen jag fick boken! Efter det är boen fylld med allt från regler, citat, sagor, dikter, ordspråk m.m. väldigt intressant läsning! Det är som att gå tillbaka i tiden 3 år och nostalgin är på hög nivå! Jessica har hjälpt mig med många inlägg och jag minns hur kul vi har haft!

En annan kul sak är det sista inlägget. Det gjordes för exakt 1 år sedan, den 2/2-08, när jag och Jessi hittade boken efter att den hade vilat i två år. Det sista inlägget är 4 olika listor där den första är en ordning hur vi tycker/tyckte att det ska vara från första flörten med en kille och fortsättningen. De tre andra listorna är varsin ordning för mig, Jessi och Ellen, ordningarna som vi följer/följde. Jag tänker inte lägga upp någon av listorna p.g.a. personlighetsskäl, men jag kan ju säga så mycket som att de stämmer ganska bra! Eller kanske stämde? När jag tänker efter är det nog bara Jessis lista som fortfarande gäller, vi andra skulle nog behöva göra varsin ny. Men just då, för ett år sedan stämde listorna väldigt bra! Tänk så mycket som kan hända på 365 dagar! Och jag gillar förändringen, även fast jag har svårt för den är jag nyfien på vart den kan leda, Hanna kan inte alltid vara samma Hanna.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0