Hanna delar med sig!

Som säkert alla vet är jag överlag en väldigt duktig och talangfull varelse, bra på det mesta om jag får säga det själv! Idag har jag upptäckt en ny talang! Det var när jag skulle slå in presenten som jag och Jessi ska ge till Anneli ikväll som jag insåg att det där med paketinslagning är min grej. Har aldrig sett något vackrare paket, det är så fint att jag är tveksam om Anneli kommer öppna det.
 
Jag är inte bara är en otroligt enastående presentinslagare, jag är dessutom väldigt snäll och generös mot mina medmänniskor! Därför tänker jag ge er ett erbjudande som ni absolut inte vill missa! Mot en generös summa pengar kan ni få anlita mig för att slå in era paket! Jag lovar att ni inte kommer att bli besvikna!

För att ta kontakt med mig kan ni kommentera detta inlägget, maila mig, ringa eller haffa mig på stan (kommer befinna mig i den stora staden Våxtorp ett tag nu).

PS. Jag kanske i förbi farten ska nämna att min paketinslagartalang är lika stor som  min matlagartalang!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: jess

lol, var det du som slog in det fina paketet??? :O trodde det var i affären.... XD

2009-02-21 @ 12:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0