SM (släktmästerskap)

En kort sumering av släktmästerskapet i bowling igår, det hade räckt med en timmes spel. Jag inlädde starkt och drog ifrån mina konkurrenter direkt, och under den första timmen fick alla på x-bowl i Båstad skåda ett spel i "världsklass" från min sida.

Sen gick det utför, jag vet inte vad det var som egentligen hände. Med mitt spel försämrades, jag misstänker att det kan ha någonting att göra med min stukade fot (host) eller möjligtvis att banan började luta (host, host). Tyvärr så gjorde banans nya lutning att Syrran fick fart på klotet, innan hade rännan varit hennes bästa vän. Men jag är överlag nöjd med min insats, då med tanke på min stukade fot (host). Det var ett väldigt mysigt sätt att fira alla hjärtans dag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0