Till er alla...

Nu när jag håller på tänkte jag göra er alla en tjänst. Jag tänkte föra vidare viktig kunskap som kan vara bra att ha när det verkligen gäller, som med första hjälpen utbildningen, känns ganska onödig men om man någonsin skulle behöva använda den så är den guld värd!

Det jag tänkte förmedla idag är hur man skyddar sig från våldtäktsmän/kvinnor om man nu inte råkar ha en likadan väst som Ellen har.

1. Börja med en pungspark.

2. Sparka om personen ligger ner, annars slag mot käken.
 
3. Pungspark

4. Använd tampongerna som obligatoriskt finns i handväskan, stoppa upp så många som möjligt i näsan och munnen på offret. (glöm inte att ta av plasten)

5. Ta upp vattenflaska du har i handväskan och spruta vatten på tampongerna

6. Avsluta med en pungspark

Den här metoden går att använda alltid, den är genialisk på inbrottstjuvar och dyl.

Missa inte att Sofie skaffat blogg, tyckte det var passande att nämna det i detta inlägget....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0