Varning, Läs inte...

En lite fråga? Är man feg och mesig om man lägger sig i sägen och drar täcket över huvudet? Jag funderar starkt på att testa iallafall. Ta inte detta inlägget seriöst, jag har försökt stoppa mig själv från att skriva men jag är hemskt duktig på att vara trotsig och göra tvärtemot. Jag är bara lite smått depp idag och orkar inte ta tag i något, det har varit en lång dag.

Det är efter en sån här dag man vill att det ska vara som i alla filmer och böcker, jobbiga dagar suddas bort av en kram. Visst att katten Elsa var väldigt mysig och kramig när vi myste i min säng innan, men det hjälpte inte, och inte hjälper det med att trösta sig med choklad (sitter och försöker utan större framgång just nu). Nu när jag ändå sitter och vänder ut och in på mitt hjärta kan jag ju passa på att säga att det ska bli fruktansvärt jobbigt att vara borta från Båstad i 6 veckor (4v praktik+ 1v trysil+1v påsklov=6v). Nä, nu tänker jag sluta klaga, mitt bloggnamn är smartatankar, inte
"tycka-synd-om-mig-självtankar. Men om någon skulle ha en eller flera kramar över, eller en helt underbar choklad så finns jag i Våxtorp. 

"Stjärnorna finns alltid, men ibland syns dem inte"

//H 

Kommentarer
Postat av: Fröken Läckerbit

JÄTTEKRAM!

2009-02-20 @ 22:14:19
URL: http://internskamt.blogg.se/
Postat av: Jess

choklad och kramar är bäst när man deppar. kaffe är inte heller helt fel...

2009-02-21 @ 12:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0