Dagens köp

Dagens köp:

Två batteridrivna lampor till badrummet. Inte nog med att de tål vatten, de ändrar färg och växlar mellan röd, grön, blå och lila. De är väldigt flexibla och perfekta att ha med i badkaret. Det fiffiga med dem är att de dels kan flyta på vattnet, sen kan man sätta fast dem på botten av badkaret, på kanten eller väggen med de tillhörande sugpropparna.

Visst låter de helt otroligt bra? Jag måste helt enkelt börja bada mer! Om det skulle finnas någon annan som också inser coolheten i mina nya "spa lights" finns de att köpa på Rusta i tvåpack för 49kr, som hittat! För er som inte har någon Rusta butik i närheten, jag tycker synd om er. Jag skulle gärna bjuda in er att bada med mig av ren sympati men nä, det   tänker jag inte göra. För även om jag älskar alla er som tar er tid att läsa min otroligt underbara blogg är jag inte beredd att bada badkar med er, speciellt inte naken.


  


Kommentarer
Postat av: Lilla J

HELVETE jag som började få sexiga fantasier om oss i badet!!

2009-01-19 @ 20:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0