Söndags tråkigt

Jag blev utmanad av Therese 

Regler:
· Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv.
· Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
· I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1. Jag är grymt rädd för att göra fel
2. Måste alltid gå på toa minst 2ggr innan jag kan somna
3. Utgår alltid ifrån mig själv.
4. Skrattar alldeles för högt
5. Tycker synd om mig själv alldeles för ofta, utan anledning
6. Lätt att lära känna men svår att komma nära
7. Rädd för att visa mig svag
8. Tycker om att vara Hanna!

Jag brukar inte göra saker som denna, men kände mid lite smått tvungen när Tessan så vackert hade utmanat mig! Sen lider jag av tristess och har inget bättre för mig, alternativet är att hjälpa syster att måla lister till hennes rum, "kul att du fråga, men aldrig i livet". Jag tänker inte utmana någon eftersom säkert allt redan gjort detta, jag är ju nästan alltid sist med allt.... Men förlåt (jag vet reglerna för att säga förlåt, men ändå) för detta inlägg, jag hoppas att alla ni som inte är intresserade av mina toalettvanor struntade i att läsa.


Kommentarer
Postat av: therese

jag vill :( men alla är redan sålda. jag vill skjuta dom som köpt dom! :( haha!

2009-01-25 @ 19:05:28
URL: http://ttheresehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0