Ett tillfälle jag valde att missa

"Hanna, tänk på att dörren till den vita volvon är lite svår att stänga, man ska inte ta i så mycket, man ska ta det väldigt försiktigt, tänk att det är som att smeka en kille".....

 Ja, vad svarar man på det? Ni skulle bara veta hur nära det var att jag drog till med kommentaren: Men jag gillar att vara väldigt kinky och köra med lite hårdare tag i sängen...

Men jag lyckades behärska mig och svälja meningen i sista sekund, bra Hanna! Istället skrattar jag och förklarar att då är det nog inga några problem med att stänga dörren, bättre att svara så första dagen på jobbet.....


Kommentarer
Postat av: emelie

hahah:P söta tjejen bakom kassan? vilken komplimang:D

2009-08-03 @ 22:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0