Så är det...

Idag har varit en bra dag! Jag har varit ledig och till frukost åt jag en fralla med ost, drack en kopp kaffe och ett glas juice.

Efter den här inledningen behöver jag väl knappast tillägga att jag har gjort en massa viktiga saker idag. Inte heller att jag ska vara duktig och träna om en timme, det säger ju sig själv. Jag mår så bra och alla människor är lika mycket värda och vi måste börja tänka på klimatförändringen och på alla utrotningshotade djur. Jag är inte bättre än någon annan och ingen annan är bättre än mig.

Eller nä, så tycker jag inte alls. Jag är bäst... Ni andra suger kuk. Jag är på ett otroligt egoistiskt humör, och jag gillar det! Man måste tänka på sig själv innan man kan tänka på andra.

Nä, nu orkar jag inte sitta här och dryga mer, slöseri med mina talanger. Tänkte hoppa ut genom fönstret och flyga en runda, jag känner på mig att jag kan det.

//H


Kommentarer
Postat av: jessica

höll på att garva ihjäl mig där XD

2009-08-20 @ 22:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0